torsdag 20 november 2008

Hubbabubbakjolen!

Herregud, hade nästan glömt hubbabubbakjolen!! Oj vad mycket kul den fick vara med om, bla M´s syrras möhippa... Mary, ring ambulans jag har brutit allt.... Herregud vad jag skrattar nu! Snygg var den inte, vad tänkte vi med? Och blå tröjan till?? Luden.... Att jag inte inte hade den på sämstaköpetfesten? Hade vunnit då. På den festen hade P Versaceskjortan med damklädda änderna på och C sin senapsgula jeansjacka i manchester. Å, A ta mig tusan hade ju jeans med revär! Ha, cirkeln är sluten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser! Man ska inte kasta sten i glashuset! Förresten känns det som om jag "brutit" allt i kroppen, den värker - lite massage kanske!? När far vi på ett julrehab? Kram Mallan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...