söndag 9 november 2008

Idol, vad säger man?

Ligger i soffan och kollar på Idolreprisen... Och jag har lite funderingar:
Desmond Child: sjukt namn och ursäkta mig, frisyren! eller rättare sagt avsaknaden av frisyr.
Andreas: sitter alltid lite lutad på sidan med för mycket vit kajal.
Laila: kan inte läsa sina egna repliker.
Anders Bagge: i love. Tänk att han var med i Forbes som gjorde "Beatles gav oss sin musik..."
Johan: säg åt smink att sluta sminka dig som en tjej och på väg dit kan du gå ut genom exit på en gång
Alice: så himla begåvad.
Kevin: börjar tycka att han är sjukt duktig
Resten är för mig som en enda massa av mes...
Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att alla är skräp!! Säg en som du vill köpa en skiva av...? ( fusk-nedladdning på nätet gills ej)

mary sa...

Endast Famefactoryskivor nfår laddas ner.

Cami sa...

Det finns väl ingen idol som man har velat ha i skivsamlingen.. Meeen jag var tvungen att rösta på Kevin ... ja det är sant!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...