onsdag 30 september 2009

Världens sämsta mamma?

Idag tror jag att jag har varit en topp3 sämsta mamman i Sverige! ( kan man säga så??)
Årsbokslut, förberedelser inför morgondagens maratonpass ute i Gärtuna och bokad modevisning på kvällen, vad händer? Jo, jag (45minuter försenad pga planeringsmöte) slänger mig i bilen från Gärtuna för att åka till fritids i centrum är så uppstressad och mentalt redan hemma i tanken över vad jag ska hinna laga för mat innan jag måste åka igen mm att JAG ÅKER UT PÅ MOTORVÄGEN OCH GLÖMMER KÖRA NER PÅ STAN OCH HÄMTA DET STACKARS BARNET!!! Fick svänga av i Pershagen och köra tillbaka. Vad trött man blir. När det stackars barnet väl sitter i bilen hör jag knappt vad han säger för att jag är så uppe i varv och går igenom morgondagen mentalt så jag får dåligt samvete. Fan vilken skitdag detta blev. MEN jag avslutade med en trevlig kväll med tjejerna och modevisning och efterföljande shopping så den fick ju ett bra slut tillslut. Imorgon skall jag gå upp lite tidigare för att vara en lugn och intresserad mamma vid frukostbordet innan jag far iväg på min maratondag.
Godnatt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...