tisdag 31 juli 2012

Trött och sliten- ändå går jag inte och lägger mig

Jag är trött, trött och sliten i kropp och huvud. Kroppen talar om att den behöver vila. Och det ordentligt.
Jag har ju börjat övergå från renodlade powerwalks till blandpass med varannan låt löpning och jag gillar det men mitt högerknä och smalben har börjat säga ifrån. I söndags slog det mig, har jag verkligen rätt sko för löpning? Har ju tyckt att mina Lunarfly från Nike varit så bra men räcket de verkligen? Var på Stadium idag och köpte för första gången ett par riktiga löparskor. Var ju tvungen att testa när jag kom hem och herre min Get vilken skillnad det var! Och knät höll. Lycka!
Ikväll passade jag på att få egentid men nya Elle mat & vin när familjen sov. Trots komakänsla i kroppen så bara måste jag ibland få egentid, även om sömnen blir lidande. Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...