måndag 27 augusti 2012

Fadi el Khoury och Kronprinsessan Viktoria

Idag öppnades Modeveckan av Kronprinsessan Viktoria, ngt som modevärlden eftersökt ett par år då det betyder mkt för vår svenska modeindustri att hon använder svenskt mode när hon är ute och representerar då det ger mycket publicitet ute i världen. Idag invigde hon iklädd modeveckans öppningsdesigner Fadi el Khoury som premiärvisade i år, mkt snyggt i mina ögon. En riktig Viktoriaklänning och kolla hennes klackar, inte ens modellerna går i dessa höga klackar. Snyggt! Nedan ser ni bilder från Aftonbladet och de av Fadi el Khoury's klänningar jag tror kan dyka upp på Viktoria framöver. Vad tror ni? ( ja jag är insnöad på mode.. Och royalist. Sån är jag och det står jag för.)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...