måndag 20 juli 2009

jag vet....

Har varit en dålig bloggare men nu lovar jag att komma igång.

Resumé:
2 veckor i Ystad utan dator
1 vecka på Muskö med trasig dator

Men nu är vi tillbaka på Muskö men lagad dator så nu lovar jag att det skall bli ordning på torpet.
Nu blir det god grillmiddag med vin och Lotta Hängpatt i bakgrunden från Liseberg i ett kvällssoligt uterum. Skall ta lite kort så ni får se hur bra vi har det. Imorgon blir det anting badliv vid stranden ( W och jag skall ta simborgarmärket, något man måste göra varje år här ute. Det är nämligen tävling mellan barn och vuxna vilka som tar mest simborgarmärken. När vi var yngre Mats och jag gick barngränsen vid Micke som var förr 1965 men nu när han tyvärr är i vår himmel så undrar jag, är det Mats??? Har var ju äldst efter Micke.
Om solen lyser med sin frånvaro blir det nog en tur till Nynäshamn för inhandling av mat och VIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det går ju åt en hel del här ute....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...