torsdag 23 juli 2009

Tokdimma

Idag har vi haft tokdimma, men det behöver jag väl inte skriva då alla vet var jag befinner mig och det har vl inte undgått någon att två Gotlandsfärjor har smällt pga dimmar. När vi vaknade imorse W och jag så såg vi inte stora huset från vårt lilla, så dimmigt var det. Men va fan de navigerar väl med radar eller?!
Igår hade vi en fantastisk dag ute på en strand på Utö, det blåste knappt och vi var ensamma vilket alltid är skönt. W och K leker så himla bra, W gör partytrix och K fnittrar så gott. Tittar man på dem kan man tro att de är de närmaste syskon. Kort från turen kommer imorgon, jag har glömt kamerasladden till datorn hemma.
För att fördriva dagen har vi varit nere vid badet och tagit märken. Jag tog det obligatoriska simborgarmärket och W tog både Hajen brons och Järnmärket. Han har verkligen blivit duktig på att simma. Förra veckan var han lite tveksam på att sticka ut för djupt men jag tror det släppte när vi var vid Stendörren förra fredagen.
Ikväll vankas sista familjemiddagen då vi alla åker hem imorgon. Tror att mapa tycker att det är både tråkigt och skönt. Det blir ju rätt rörigt med oss alla här.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...