lördag 22 augusti 2009

Musköiter på Muskö

Vaknade av att regnet smattrade på fönstret i vårt rum vid 7tiden. Okej det blir regn idag tänkte jag och somnade om. Nu är klockan 15 och solen skiner för fullt, så skönt. Man kan inte förstå att det var så dåligt väder i morse om man tittar ut nu. W och morfar har fullt upp, det åks fyrhjuling ner för att kolla till båten och flytta soptunnor, det skall kollas på Formel1kval och friidrott. Just nu bakar han chokladkakor med mormor, ja man kan verkligen konstatera att han trivs här ute. Det har han gjort sen han föddes. Både W och jag är döpta här ute i kyrkan så vi är verkligen Musköiter han och jag. Jag trivs lika bra, här ute finner jag ett lugn som annars är svårt att finna. Själv har jag lekt rekondfirma och städat och tvättat bilen både invändigt och utvändigt. Nu är den stora frågan, ut och springa eller läsa Femina och rosé i solen??? Tufft beslut....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...