fredag 2 oktober 2009

Body Shop

Vet ni att Body Shop fyller 30 år och firar det med att sälja sina gamla storsäljare igen? Fick tipset av C igår som köpt White musk, minns ni? Jag var tvungen och gå dit idag och jag bara log när jag kom in, så många produkter som man använt och haft som måsten. Carrot cream face, Passionfruit cleaning gel och DEWBERRYprodukterna!!! De var jag besatt av. Var bara tvungen att köpa hem Dewberry shower och lotion och Bananshampot idag. Herregud vad jag kände mig lycklig när jag gick därifrån! Fåningt igentligen att man förknippar så många minnen med hudvårdsprodukter från ett visst märke? Nu kanske det bara är jag som var besatt av Body Shop eller är vi fler? Vilka favoriter har ni haft genom åren? Tell me...

P.s ikväll blir det Män som hatar kvinnor på Dvd, har dragit mig in i det sista med att se den. Böckerna var så sjukt bra att jag är skeptisk till att filmerna blir lika bra but we will see..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...