torsdag 28 januari 2010

Mamma Mia

Några hundra meter från vårt hotell i Bangtao hittade vi det som för oss blev vårt "hangout" till och från under semestern, vi kallade den Mamma Miastranden för det ligger en restaurang där, nyöppnad i november av svenskar och heter Mamma Mia. Hotellet heter Bangtao Lagoon och består av ett antal bunglows som var relativt gamla men hade övertagits av ett svenskt par ett år tidigare och nu hade de byggt ett fatastiskt poolområde och Lounge (på bilderna), ett Dining Room (syns uppe vi poolen) och sedan restaurangen där vi firade min och L´s födelsedag med BBQ med tårna nedstoppade i sanden.. Dessa bilder är tagna vår sista eftermiddag när vi alla samlades här efter olika dagsaktiviteter, hämtningar av skräddaruppsytt och allt vad vi gjorde sista dagen. Jag läste det sista i min Nattfåk (vilken bok) och drack en Chang i en av liggsofforna mot havet medan M, H och L tog en masssssase.. Skönare vackrare får man leta efter. Bilderna är tagna strax efter 17 tror jag och ljuset var helt magiskt! Väsk och handdukshögen är min Hangout...
I bakgrunden poolen i etage ( som vi en dag hade för oss själva, mamma S, jag och våra härliga ungar när de andra var på Similian.www.phuketbangtaolagoon.co.cc/index.html för bättre bilder på poolen.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...