måndag 8 februari 2010

Måndag och man är i koma som vanligt.. Varför är helgerna så korta och varför går de så fort?? Helgen innebar komafredag, taksskottning, fest ( tack värdinnorna det var otroligt roligt, framförallt när P fick en fisk...) städning, tvätt och vikning av tvätt och söndagkväll. Japp så var helgen slut och nästa helg går väl lika fort antar jag...
Var i torsdags och beställde nya glasögon på Specsavers och vill ha dem NUUUUU! Helt plötsligt känns mina snarktråkiga.
Planer för veckan?? Jobba, jobba, jobba ( utläses som en hejarklack)

1 kommentar:

Camilla sa...

Snygga brillor! Ska till specsavers på lördag.. behöver nya jag med. Jag gillar ju mina egentligen men.. glasen är repiga och bågarna har blivit matta och tappat färg... inte så kul.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...