söndag 7 februari 2010

Mello

Igår var det fest, C & P firade att de överlevt ytterligare ett år. Supertrevligt och P var DJ och vi fick höra en och gammal macka som vi partajat och barjobbat till. Mello var på men jag kan inte påstå att jag lyckades höra bidragen ordentligt så därför sitter jag nu på söndagförmiddag och kollar. Kändes direkt igår att Ola och Salem skulle gå vidare. Sticket i Olas låt var riktigt bra. Pianospelet fastnade direkt.
Jenny Silvers låt var klart Kylie Minougeinspirerad och med rätt mix hamnar den på dansgolvet. Kläderna funkar på Beyoncé men inte i Mello eller hur? Nu när jag hör låten för andra gången tyckter jag nog att den var rätt bra faktiskt. Linda Pritchard kändes väldigt Shakirainspirerad både utseendemässigt och låtmässigt, kommer nog också gå bra på Rix/ Mix Megapol.
Anders Ekborg hade för mkt av Phantom of the Opera i sig, tom texten var ju snudd på lika på några ställen.
Jessica Andersson går mig lite förbi men en fantastiskt klänning. Frispråkarn´ vilken kontaktannons, undrar hur många ligg han får? Att sjunga jag är singel i Sveriges största tvprogram, smart drag. Kommer gå varm i Båstad och på Gotland i sommar.
Salem, Salem vilken begåvning han är. Jag har gillat hans musik sen jag hörde och såg Dream Girl på Ztv första gången ganska långt innan han släppte sin första EP med DreamGirls och en annan låt.
Programledarana? De får klart godkänt, gillade att Dolph var så bra men Christins outfit var inte bra...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...