söndag 14 februari 2010

Mello


Kollade Mello igår och det var en rikitgt dålig omgång om jag får säga mitt. Pauline var superbra men resten??? ZZZZ. Var SVT tvungna att filma Molly Sandén 30 ggr när Eric gick vidare. Tror nog att svenska folket förstod redan första gången de filmade henne att de var tillsammans. Suck.

Som sällskap till emllo hade vi P här och det var så trevligt. Tyvärr är jag så förkyld och det har satt sig på stämbanden så de bitska kommentarerna var få. Vi hade bullat upp med godis och chips men vi blev så mätta på middagen så de blev orörda.

Lycka är att Ica Supermarket i Järna tagit in Kettle Chips som är mina favoriter och då helst Seasalt and crusched pepper men den påsen förblev oöppnad och står nu i köket och suktar mig...

Kollade ni och vad tyckte ni??

1 kommentar:

anna sa...

Så jävla äckeldåligt var det!! Blev nästan förbannad. Kram på dig från Anna panna heedisch

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...