tisdag 5 oktober 2010

har grym träningsvärk efter gårdagens corepass på hgac, satan det blir bara värre och värre ju längre dagen/kvällen går.. men jävlar vad snygg man blir med dessa rumpövningar, hahaha. ikväll är det kanal5afton med DHW och cougertown med en kopp te, behöver lite verklighetsflykt då jag känner mig grymt less på allt, vill verkligen inte ha vinter och mörker. den vi hade förra året höll på att ta knäcken på mig med alla dessa bilolyckor vid järna ( varenda polsk lastbilschaffis drog ju i diket vid avfarten!), inställda tåg, en bil som inte gillade vintern samt att den aldrig tog slut, det kom ju ta mig tusan bara mer och mer snö hela tiden!! att lämna sverige för varma thailand 3 januari när det var 12 minus ute var inte helt fel men att komma hem 3 veckor senare med mera snö och 18 minus var som e käftsmäll så nej tack inte en sån vinter igen.. känner mig trött och sliten och sur så här kommer en irrolista:

det börjar bli kallt på morgnarna,

morgontrött unge,

trött mamma, sur mamma,

rörigt på jobbet med ny personal som man skall lära känna och känna av ( gillar de verkligen mig, vill de verkligen ha mig där, som sagt det var tänkarhelg i helgen)

rekrytering av ny kock då min bästa patrick skall lämna mig för att satsa på sitt företag

en kompis från förr har dykt upp igen och som kan göra mig grymt irriterad. lika mycket nu som då! Hur svårt kan det vara att svara på telefon eller sms???? det stör mig ngt oerhört att det kostar mig tanketid!

japp, ni har klurat ut det va? DET KALLAS DÅLIG DAG!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...