måndag 18 oktober 2010

har jobbat långpanna idag, inte den bästa starten på veckan men har man middagsbeställning så har man. vi hade trevliga gäster som fick fantastiskt god mat och goda viner så jag tror de var nöjda. i kväll var det sista kvällen med min fantastiska köksmästare Patrick som kommer att lämna mig på fredag, känns ohyggligt sorgligt och tomt att han lämnar mig. man lever ju lite i symbios med sin köksmästare och vi har verkligen klickat jobbmässigt.. men jag tror att vi kommer att jobba ihop igen, det är jag helt övertygad om. om gud vill, som Patrick själv brukar säga.. kände mig riktigt utvilad imorse när jag vaknade, helgen var skön och kändes lång med mkt kvalitetstid både med tjejerna och med kärleken men tyvärr tror jag att jag under helgen kommit lite på kant med en vän och det känns lite risigt, måste göra om och göra rätt där...

1 kommentar:

Kicki sa...

Göra om och göra rätt kan ju kännas nödvändigt, motiverat och värt det hela om det är en god vän. Men som idag på jobbet när jag trampade på två kärringars tår... Då blir jag bara trött och förstår att vad jag än säger eller förklarar så går det liksom inte in. Fy fan!

Kram och lycka till med ditt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...