tisdag 23 november 2010

har varit hemma idag med och jäklar vad effektiv jag varit. jobbat som tusan på förmiddagen, sedan bakat lussebullar med William (han är grym på att baka lussebullar, han och farmor har bakat innan varje jul sen han var pytteliten). hans lussebullar är så otroligt snygga, mina ser ut som om en 3-åring har gjort.. efter det har jag hunnit med att köra skräp till tippen samt gjort iordning krukor med hyacinter samt gjort iordning utelyktorna, why? jo, det vankas inflyttningsglögg på lördag med halva huset fullt, det brukar alltid bli kul men det är mkt som skall fixas innan, men det skall sägas att jag är mkt nöjd med min dag. imorgon blir det jobba, jobba, jobba, längtar alltid till jobbet när jag varit borta ett tag.
jo för böveln, jag har ju haft trevligt kaffebesök oxå... tack Chrisse det var supertrevligt!

1 kommentar:

Annelie sa...

Skitsnyggt med adventsljusen i krukor sådär! Kanske snor den idén.. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...