måndag 1 november 2010

vilken raketstart på veckan! upp en timme tidigare än vanligt då det är barnfritt här hemma hela veckan och vad gör man då? sovmorgon? nejnej, JOBBA extra mkt vilket jag ju gillar! Ingen unge skall ha mat eller hämtas på träning mm, hurra...
misstolka mig rätt, jag älskar min son över allt annat men att få vara "barnfri" i 8 dagar är verkligen en lyx som jag lärt mig att uppskatta. sonen har ju även en far som han behöver och när nu vi som föräldrar är skilda måste man ibland vara ifrån sitt barn. i början dvs för 4,5år sen var det tungt att lämna honom till hans far men med tiden vande jag mig och nu ser jag bara positivt på det hela. idag lever ju W i stort sett endast här vilket gör dessa få pappadagar otroligt viktiga.
var hos Gordana idag, klipp och färg, blev blond och det blev superbra jag är så otroligt nöjd, tack Gordy, your the best!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...