måndag 8 november 2010

Vilken start på veckan, kl ringde som vanligt och jag kände mig utvilad, in och ut ur duschen, väcker W, klär på mig och går ner i köket. Allt e precis som vanligt, jag ser i ögonvrån att W är på väg ner för trappan och så BRAK, W halkar på ett trappsteg och ramlar ner för de återstående 10 trappstegen!!! Hjärtat stannade och de sekunder de tog för mig att hinna fram kändes oerhört långa! Tack och lov gick allt bra sånär som på en stukad fot och 10tusen tårar men gud vad rädd jag blev.
Efter hemmajobb så åkte jag in och hade ett veckomöte med en av mina enheter innan jag for iväg och hämtade tapetprover, japp det vankas finfina fondväggar till jul! Vi var ovanligt överens så det gick snabbt att bestämma.
Avslutningsvis innan jag styrde kosan hemmåt var jag på HGAC på mitt bästa bästa pass Core&butt, de är så grymt bra!!!!
Dagen avslutades med Våra vänners liv på Svt1, i love. Det slår allt på tv just nu.
Tänkte på en sak idag, det är lite dåöigt med kändisbilder och kritik just nu, skärpning Mary!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...