tisdag 1 maj 2012

Size me

Isabella"Blondinbella" Löwengrip har genom sin tidning startat en manifestation som heter Size Me som uppmanar oss att hylla och göra oss stolta över den storlek vi är och hur vi ser ut oavsett om du är Size smal eller Size kurvig eller Size tjock. Vilket otroligt bra intiativ, jag skriver under direkt! Varför är jag aldrig nöjd med mig själv? Jag stressar över min vikt och min kropp dygnets alla timmar och mår dåligt när jag stoppar i mig något som inte är helt okej (enligt mig själv) eller inte hinner ut på en planerad träningsrunda trots att jag har en fantastisk man som älskar mig oavsett hur jag ser ut, visst är det sjukt! Vilka ideal vi har i samhället, helt sjukt.
Jag skall verkligen försöka ta till mig Size Me och bli mer stolt över den jag är och hur jag ser ut. Hänger ni med?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...