lördag 15 september 2012

Höstkväll och lite ruggig?

 
Vad passar inte bättre då en att få krypa ner i ett varmt Spabad? För oss i familjen Hellström är det en perfekt avslutning på en lång dag. När vi köpte vårt första Spabad för 4 år sen var jag skeptisk ända till jag badade första gången, då blev jag såld. Nu skulle vi inte kunna leva utan.
Ni som känner mig vet att jag har problem med axlar och rygg och åt förut i perioder värktabletter när jag var som sämst.
Efter att jag började bada varmt med massagestrålar ätar jag inga tabletter över huvudtaget, det är helt otroligt.
Vi gillar att bada Spabad så mycket att vi för ett halvår sen valde att börja sälja Spabad i egen butik. Det gör vi nu i vår butik SPA & BAD Interiör i Södertälje.
Vi säljer svensktillverkade Spabad från Viskan Spa i Kinna som vi själva anser slår alla utländska bad med hästlängder i kvalité och design.
Välkomna att kika in på vår hemsida om du blev intresserad, vi har under september kampanj med upp till 20.000 kr i rabatt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...