måndag 31 december 2012

Sista dagen på 2012

Å då ska man väl göra ngn typ av återblick på klassiskt bloggmanér.
Våren
Började med en fantastisk bröllopsfest till Thailand som tog oss till Koh Chang, Koh Maak, Koh Kaam och Bangkok. Fantastiska platser och vackra stränder och vi fattade en del beslut som vi då inte visste skulle påverka våra liv så mkt som de gjorde. På min födelsedag låg jag i en hängmatta och och la upp en livsplan för året som jag trodde stenhårt på men som visade sig gå åt pipan...och det rejält.
När vi kom hem sa Hasse upp sig och vi registrerade vårt första gemensamma bolag, Projektconcept. Tanken var att han skulle hålla på med det och jag fortsätta med mitt. 3 dagar senare "föll AZ" och de närmaste veckorna var kaotiska på mitt jobb och snart stod det klart att vi i juni skulle lämna AZ och jag min anställning.
Det var dags att tänka om.. I samma veva fick vi förfrågan om att hyra butikslokal med Bragi, korta puckar och vips hade vi två bolag. 29 mars öppnade vi SPA&BAD Interiör. Det var nu det roliga ( och slitiga började.)
Lång story kort..
Nu 30 dec jobbar vi båda 100% i vårt gemensamma bolag vilket är otroligt roligt! Det rullar på och året har blivit bättre än vi trott affärsmässigt.
Som ni hör har året kretsat runt jobb i stort sätt årets alla dagar vilket har tagit hårt på mig. I somras var jag endast ledig 3 dagar så under hösten har jag varit sliten och varit förkyld inte mindre än 7 (!) gånger och jag avslutar året dunderförkyld.
Annat under året.
I februari firade mina bästa vänner sin gemensamma 40årsfest
William fick sina första betyg
Vi har firat min pappas 70årsdag och i present fick han gå och se Tomas Ledinshowen - grymt bra.
Vårt äldsta barn flyttade hem från Australien och flyttad hem till oss tillfälligt.
Sebastian och jag började så smått att fotografera mat och vi plockade in honom i Projektconcept.
Jag var och såg Swedish House Mafia- Woop Woop!
Cancerjäveln kom nära ack så nära...
1årig bröllopsdag på Hotel J
Min svärfar gick tyvärr bort och det tog oss på roadtrip till Östersund på begravning och sedan till Camilla & Magnus i Kaxås, kallt myggigt men supermysigt.
Julen spenderades mestadels i soffan då vi var trötta och sjuka.
Men vad händer 2013?
Mycket!!
Vi börjar med att jag fyller 4.0 i januari.- Woop Woop!
Mamma fyller 70 år.
Jag ska få åka till en av de resmål på min "vill åka till-lista" Mallorca med min man och ett helt gäng kompisar.
William ska få åka med New York med mormor och morfar.
Å jag ska få åka till New York ( hoppas hoppas hoppas) med min man..❤
Kusinträff i Granhed i juli
Många 40årsfester förhoppningsvis

Ja ni ser 2013 kan inte annat än bli Fab...
Gott nytt fab 2013 allihopa❤❤❤




















Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...