lördag 5 januari 2013

Hej helg.

Börjar dagen med att läsa ikapp lite. Jag älskar att läsa magasin, jag hämtar mycket inspiration till mkt jag gör genom att läsa. Ikon är lite av en ny bekantskap som jag tycker mycket om att läsa. I detta nummer är det är stor artikel om Elin Kling och Christian Remröd, hur de träffades och hur de startade sitt första företag ihop och hur deras modebloggsimperium ser ut idag. Då hånades de av eliten, nu lär de de globala klädjättarna hur man tjänar miljoner på nätet.
Den som tror att Elin bara lägger upp foton på sin outfit tror fel, hon är en riktigt slipad affärskvinna och påverkar modescenen mer än man tror.Det är inte många kvinnor som sålt sitt företag till Condé Nast som äger bl.a. Vanity Fair, W, Vogue och GQ. Det kallar jag girlpower!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...