söndag 3 februari 2013

Kollade ni Mello?

Det gjorde vi trots att vi var på fest. Herregud vad mycket intebra det var! Anna Järvinen, va? Varför ställa upp om man nu är så rädd som hon uttalat sig om i alla tidningar? Varför ställer man upp i en pyjamas? Varför ställer man upp utan att ha kammat sitt hår? Nä, jag förstår helt ärligt inte.
Och den där Caisa, vad fan hände där? Hon kunde inte sjunga, inte dansa och hade hängarsle på sina tighta jeans? Är de tvungna att ta med några varje deltävling med etniskt ursprung för att få någon form av EUbidrag eller vad?!?
Nä bäst var faktiskt mellanakten med Danny, Luuk och Lena PH. ( Hur snygg är hon inte, jag dör...) Det fick min röst.
Eric Gadd fick jag ingen feeling för igår men idag när jag tittade snabbt på låtarna så fastnade den. Gillar´t!
Födelsedagspartyt var mycket kul med många skratt och kvällen avslutades på Park Hotel där det var sjukt mycket folk.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...