lördag 16 februari 2013

Lchf

Har vi börjat med. Jag gjorde det för ett par år sen framgångsrikt men av ngn anledning jag inte minns så smög sig kolhydraterna tillbaka.
Nu kör vi båda två sedan i måndags och det går bra. Lite trött fortfarande vilket man är i början när kroppen ska ställa om sig från kolhydratbränsle till fettbränsle men det börjar gå åt rätt håll.
H har tappat minst 2 kg på 5 dagar och jag 1. Jag läste någonstans att män har ätit sig till sin övervikt, kvinnor har jojobantat sig till den så därför går män ner lättare.
Igår blev det köttbit, hemgjord bearnaise samt tomat och mozarellasallad- gott.
Ikväll blir det kött och fänkålsgratäng, den är jag mycket nyfiken på då jag tycker att fänkål är supergott.
Idag är det ledig lördag och William och jag ska ta oss till Hjorthagen för en lång Powerwalk.
Ha en fin lördag.
P.s ikväll är det Mello, wiihhooo.

Pinterest

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...