måndag 25 mars 2013

Prince- vi kommer!

Imorse släpptes de så eftertraktade biljetterna till Stockholm Music & Art kl 09.00. Hur skulle det gå? Jag tog det säkra före det osäkra och åkte till ett Ticnetombud. Det har varit så mkt strul med ticnet.se så jag vågade helt enkelt inte chansa. Jag köpte 3-dagarspasset till oss. På fredagen spelar First Aid Kit vilka jag vill se, lördagen Rodriguez ( ni har väl sett Searching for Sugerman nu???) som jag tror kan bli en fantstisk liveakt i sommarkvällen och på söndagen PRINCE- THE ONE AND ONLY!! 09.01 stod jag där med mina biljetter i handen, lycka. Och vrålet i telefonen när jag ringde mitt konsertsällskap var obeskrivligt:Wihoo we´re going to Prince.
vilken fantastisk helg det kommer att bli!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...