lördag 27 april 2013

Lördag

Så skönt med ledig lördag!
Vi har haft städdag i föreningen och bryggor har oljats och sanden på badstranden har vänts så nu kan sommaren och bad&båtlivet komma.
Efter städning tog jag mig tid att ta min träningstimme med mina appar, ja men de är ju så bra ( å gratis!) jag får verkligen en riktig genomkörare av alla stora muskelgrupper. W passade även han med att köra på vår crosstrainer samtidigt.
Nöjda med oss själva åkte vi efteråt ner till Två Goda Ting för godkaffe och mellis, det var vi värda!
Har även börjat plocka fram semesterkläder trots att det är en hel vecka till vi åker. Jag som alltid packar kvällen innan, detta måste vara bevis på att man längtar! Det blev ju inte riktigt ngn semester förra sommaren så dessa 6 dagar är efterlängtade!




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...