fredag 12 juli 2013

Vad hände med bloggen?- fick jag som fråga igår

Ja vad hände? Livet tror jag. Livet, familjen och våra företag. Allt rullar på i sådan fart nu så jag har inte haft tid och ork... Eller inspiration heller för den delen..
Igår när jag fick frågan sa jag att jag skall lägga ner bloggen, gillar Instagram som forum.
Jo men då saknas dina texter och vi gillar att läsa det du skriver. Å skriv för fan klart om din NY-resa fick jag till svar och det är klart jag måste. Igår när jag la mig kände jag inte fan kan jag lägga ner, jag gillar ju att skriva.
Så mina damer å ev herrar: I Will give it a try.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra där! Jag har också saknat din blogg och gillar dina texter, är dock dålig på att kommentera... Men nu måste jag ju!! Förstår så väl det där med att livet kommer emellan! Det gör det ju hela tiden, jag menar, jag läser många bloggar och följer på instagram men tar mig inte tid att kommentera: Dååååligt!!! Ska bättra mig med det. Välkommen tillbaka igen, i alla fall. Kram Belinda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...