söndag 26 oktober 2008

Skön söndag


Ledig dag som började med att W hade träningsmatch. Han var verkligen duktig men de förlorade tyvärr.
Sedan åkte jag till den nya inredningsgallerian i Kungens Kurva som heter BOX. Oj, vad med affärer. Bla BoConcept (me like) Indoor, Sia och Granit (me so like) handlade denna låda i svart som jag skall ha returpapper på. Som tillbehör finns det en platta med hjul. Hurra vad bra det blev, köpte två stycken. Hejdå alla fula ICAkassar med gamla tidningar. Jag köpte även fler tidskriftssamlare till hemkontoret, känns som det börjar bli lite ordning där nu.
Under hela dagen har regnet verkligen vräkt ner, fy så trist. Imorgon börjar ny vecka och då kommer W till oss, det ska bli mysigt som alltid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Me love granit too! =)

Pernilla

Anonym sa...

Pernie?! Är det möjligt att hon har kommenterat?

Anonym sa...

Jag vet faktiskt var on-knappen sitter... fast jag har inte kommenterat just detta utan andra saker på Märtas blogg
//pörnis

Anonym sa...

Förresten Märtan, hur kommer det sig att du har en massa Ica-kassar hemma...........
/P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...