tisdag 28 oktober 2008

Tisdag i koma

Min bästa P! Du lyckades göra en kommentar till slut! Vi är ju ungefär lika haj på datorer båda två...
Idag har jag fått mycket gjort på jobbet men känner ändå inte att jag är ikapp. Det kommer nya saker varje dag, pust. Men siffrorna går åt rätt håll, det är kul.
H är och tittar på ishockey, innan han åkte lagade han en fantastiskt god middag som stod klar när W och jag kom hem, H säger att han är ett med köket, så sant så sant. Vi vill ha mer goda middagar av dig, W och jag.
Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också få ta del av hans kok konster, har han varit på kurs med herrarna utan att jag blev tillfrågad?? Kan fortfarande inte göra söndagsstek... Men spela roll, det kan jag ju få hos mamma!!Förresten, gå in på flashback; nytt smaskigt kandisskvaller finnes

// Kram från Crazy House

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...