torsdag 27 november 2008

Vad du hittar på Mallanbrallan...

Regler:1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar
8 favorit TV-program:
1. Dirty Sexy Money 2. ER 3. Brothers & Sisters 4. Gossip girl ( ja jag vet..)5. Leila bakar 6. Primo Paolo 7. CSI
8 saker jag gjorde igår: 1. provade viner 2. la grunden för en företagsidé 3. jobbade länge 4. bjöd min mamma och pappa på middag (de åker till thailand på lördag, suck) 5. badade i vårt utomhusspa 6. planerade julsemester 7. bloggade 8. gick och la mig sent
8 saker jag ser fram emot: 1. helgen med ledighet 2. London med H 3. Kolla in alla coola restauranger/barer i London 4. jul tror jag 5. bjuda P på middag i helgen och bara vara 6.åka på solsemester snart!!
Restauranger:1. Qyality Hotel Park så klart 2. Brunch på Åsgatan 2 i Järna 3. Vento Largo i Arma di Taggia 4. Grill5. Afternoontea på Cadierbaren- 6. Bryggan på Oaxen- 7. - 8. -
8 saker på min önskelista:1. Mer tid med H & W 2. Komma på en riktigt bra företagsidé 3. En ring till 4. Hälsa i min familj5. Att det går bra för W i skolan nästa år 6. Resa till en paradisö 7. Fred och allt sånt där...
De 8 jag utmanar är: Cami, Pernilla på QHP, mammamini mm
Är du nöjd nu Mallan????
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket! nu är du invigd rejält med bloggandet! Lövlis! Fan, vi måste ta en kväll snart. På hoteller kanske? KRam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...