lördag 6 november 2010

Vilken morgon! vaknade kvart över 8 och det är magiskt krispigt vitt ute samt att solen skiner, det är otroligt vackert. på mina utemöbler ryker det då solen sakta värmer bort frosten och känslan när man tittar ut är nästan lite kuslig.. i vårt nya hus har vi så mkt fönster så nu när jag sitter i soffan känns det som om man är omringad av vit vacker frost.
idag är det Allhelgona och man skall hedra sina döda.
jag skänker en extra tanke idag till älskade farmor (du skulle vara stolt om du såg William nu, han börjar bli lång och stor och gillar fortfarande "farmor Ingridmat" som han brukade säga. jag hoppas att du fortfarande skulle tycka att han var en fin pojke, min kära H skulle du tyckt om det lovar jag, du skulle se att han gör mig och William så gott)
Williams farfar Leif (antar att du och farmor Ingrid fikar ihop och spanar ner på oss, William och jag pratar om dig ofta och vi använder fortfarande ditt bästa uttryck "önska i den ena...")
Fina fina svärmor Gunvor (du skulle se vårt fin hus, och vad fina Sebban, Line och William är, du skulle bli så stolt över dem allihopa)
Mormor Gunvor ( spöar du de andra i kort nu tro? ingen kan ju spela Chicago som du!)

Tack för att jag fick dela en del av mitt liv med er, ni finns allt som ofta i mina tankar..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...