tisdag 9 april 2013

Nya produkter i mitt badrumsskåp

Vet inte hur länge jag använt Dermalogica men länge är det och nöjd har jag varit men i 40-present fick jag ett kit med produkter från Lóreal Revitalift total repair " för kvinnan 40+". ( ja, de tyckte det var jättekul att jag var 40+...)
Jag började använda serumet direkt då mitt serum från Dermalogica nästan var slut och jag märkte en skillnad på mitt ansikte efter bara 2 veckor främst i pannan, jag blev jätteförvånad. Jag har alltid levt i tron att dessa pordukter bara var skräp. Nu har jag även köpt deras anti-age BB-cream i samma serie och använt den i ca 2 veckor och även den är jättebra, lite tjock i konsistensen men den går in bra i huden. Jag rekommenderar denna serie starkt, inte så dyr och mycket dryg måste jag säga.

Jag har även fått chansen att prova ett nytt ögonfransserum från Swisslasches. Jag har provat det nu i ca 6 veckor och nu börjar det verkligen hända grejjer med fransarna. De har blivit både mörkare och lite tjockare, dock inte längre ännu men det kommer, det kommer. Här kan du läsa mer och beställa ditt eget. Just nu har de en kampanj där 5 ml kostar 995kr mot ordinare 1495kr.
Lovar att lägga bild på före och efter när jag använt serumet i 8 veckor.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...